#sol och masaimarknad

tar den där idiotiskt dyra taxin till Village Market om 10min. Käka lurran me Sam, köpa lite småttan och gottan, sedan vara stöd åt kusin vitamin på masaimarknaden. Prutapruta (läs inte prutta), ja nivet.
 
Igår var det finlucia på Svenska Residenset, luciatåg och hela köret, lussebulla, peppakaka, glögg osvosv. Lucia utan snö, kaos. Smet iväg och tog mig med motorcykel för att möta upp Lynn, iväg med 4tysktalande till en råmysig kinarestaurang vid yaya. Tusker och fett mycket käk.
 
Inatt landar min mor i Nairobi. sjukt. kan nog inte riktigt förstå att jag ska öppna ytterdörren inatt för att se min mamma, på riktigt. i verkligheten. här i Kenya. stört vad jag längtar. vi ska hänga igen! ja och mamma. vi ska resa och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0