#happenings

bra dag. eller nä föresten. försov mig imorse, fandåå. kom inrusandes, andfådd och nyvaken med håret som mer liknade ett fågelbo i danssalen, utan frulle i magen. ''jag är varm, har sprungit hit, snälla får ja va meed?'' men ickkeet, fick ha min egna lilla balettlektiin ingörnet. ååååh. har gått som en hungrig jävel hela dagen då jag inte hann käka nå lunch heller, kurrkurr. fick iaf göö fina armband på religionslektionen, nu måste jag tänka gott om alla och tänka efter hur och vad jag tänker på, hmm. inge skitsnack i hjärnan alltså.
lyckan när ja fick mina nya skor samt handsmycke idag dåå. dom satt perfffaaa! alltsååå, asbra jåjå!
eftereee tog ja och alexx glass och sånt material i södra hamn i solen, mysit vare!! man mår bra när det är varmt,sommar och sånt snart kanske.
nu kom jag precis hem till läggan och mitt fiina rum i LÅ efter sushikäk och es3ornas slutproduktion, fint.
bra inlägg. nu veet ni iaf. ska jag rätta till duken och smöra mig en rostad macka innan jag tar tag i plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0