#alltsåå nääe

det här var ju inte så kuult. inte alls. vart är min energi? känns som att mina krafter inte riktigt räcker till till någonting vettigt just nu. klassen som var inplanerad mellan 11am och 2pm är ju bara att glöma. fett jobbigt. jag som hade planerat att traska längst med den lilla sandiga vägen dit. kan man ens må såhär? antar att det finns miljontals faktorer. lever på hög höjd? mycket intryck? för  mycket inplanerat? ny platts? tunn luft? osvosv. nåjja. en dag hemma får jag väl unna mig. fokusera på att samla mina krafter för att vara 100% imorgon. back to dansstudio igen. balletklass och duettrep. jomen visst. kan inte låta bli att bli lite stressad över att vara hemma en hel dag. hallååå en HEL dag. tar boken och sätter mig på altanen i solskenet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0