#äntligen sol

okej. Jag klagar. fast jag kanske inte borde. idag är det suuupervarmt, råbra! men...det känns som att det har regnat non-jävla-stopp de senaste 3 dagarna. om det ska komma nederbörd kan det väl ändå vara snö? eller? ...regn? lol. det kan vi avinstallera. när ändå solen ville visa sig idag drog jag in till westgate för en lurre, handlade lite käk (glömde inte de lättsaltade chippsen!!) å ringde lite danskontakter. ''hej jag vill dansa'' . nu är ännu en dansstil inlagd på schemat, balett, tack och lov.
resten av min sooliga dag ska ja ba njuta och träna som en jäävel. (med mina lättsaltade chipps nära till hands).


OK. det där skulle då postas igår...segaste nätan. Sitter åter igen på gården. solen skiner idag igen. det kanske slår om. Pepparpeppar. möte med Kevin på museet vid 1pm (har helt vant om mig till pm/am...) och sedan komma hem för att äta av den nyhandlade maten. kanske baka?!
justja. Idag slog det mig. Jag ska ju börja plugga på distans här ifrån nairobi efter jul! saknar plugg. Saknar uppsatser. Saknar att skriva. Lol. men ja så ere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0