#beroende

av sånt där idiotiskt socker. det e sämst. igår kunde joseph stoppa mig från att köpa denna fantastiska choklad...tack för det. men alltså idag, idag kom jag hem med TRE paket efter morgonens dans repetitioner. hälsosamt liv här i kenya. jajjamen. käkar ändå frukt som e dåre. men trotts det är sockerberoendet starkare än någonsin. vad händer med mig ? i sverige köpte jag inte en enda chokladkaka, läsk, godis i allmänhet osvosv... nu är jag sugen på det varje sek. eller alltså, förutom nu när hela magsäcken är full av choklad. denna värme. energimätarn står på noll snabbt som ba den. där kommer socker in i bilden. lol. farligast i världen. och äckligt gott.
 
repeterade några timmar imorse inför föreställningen. skapade öppningsnummret, det verkar bli bra. Kevin är en fantastiskt bra koreograf och pedagog, att jag fick kontakt med han var ren tur. denna mailkontakt som jag hade från början hade kunnat visa sig vara vilken stolle som helst. att det nu är en professionel dansare som har haft en lång danskariär över hela världen är jag sjuukt glad över. bara under dessa tre veckor har han gett mig otroligt mycket kunskap. det är en pedagog som är danslärare pga att han älskar det, och inte pga av att man tjänar pengar på det. det är en viktig kontrast där emellan och det är verkligen någonting man märker under hans lektioner.
 
nurå. ba chilla typ. och le åt livet som visar sig mer och mer för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0