#det där me rubriker

är inte riktigt min grej. hur svårt kan de va lixom.
å det här med att updatera, är inte riktigt min grej. men hur svårt kan deee va lixom.
 
nåja. jag har väl haft en hel del för mig helt enkelt. och med en hel del menar jag en HEL DEL. lol. ahhmen ja måste ba säga det här, IGÅR ÅKTE JAG MOTORCYKEL. och de va rååcoolt. Kebaya och jag skulle rulla in till Town för att kolla upp lite scenställen, han ringde och sa "I'll pick u up, wait." visst, bil tänkte jag. några min senare rullar två motorcyklar ner för den sandiga passagen. bak på ena sitter min vän och bak på andra.... ja, "you gonna sit on that one". aldrig gjort det förr nivet. talade om det för föraren, "I will take care of you" svarade han precis innan han satte gasen i botten å varvade alla bilar. alltså motorcykel äger. det var även sjukt praktiskt med tanke på den dagliga trafikstockningen som trakasserar Nairobis gator. Vi klämde oss smidigt fram mellan alla tjocka bilar och snabbt som blixten var vi framme. tack å bock. igen va? Tog oss sedan till GoDown Arts Centre, en fantastisk plats med dansare, musiker, konstnärer, producenter osv. en liten estethåla med konstnärer kinde of. och jag älskade det! "you wanna come on a dance workshop?" MEN JAAA!!! där vill ja bo. helt fantastiska människor, rååsköna personligheter och välkomnande miljö. BRB säger ja ba. ses snart nivet.
 
Imorgon kväll är det föreställning i stan, Ghetto Exposed håller en show med Jazz, Contemporary, Hip-Hop, Afro-fusion and tap. jaja, engelska på det. Så dit rullar vi, ett gäng dansare, efter klassen imorgon. och en middag på det. råmysig kväll i nbi. ses 7pm på Goethe Institute. kom från swea rike vettja.
 
å på tal om föreställningar, det börjar närma sig nu. 9e december 3pm. lol. typ sjukt nervös. men crazzy vad kul det ska bli. skepp å hoj. sprider sånnadär planscher över hela Nbi. premiär för lilla mig, första föreställningen utanför den låååånga skoltiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0