#en dag som denna

var det kokhett. tog mig till en skola i Lavinton, stollt ringde jag upp Kelvin för att berätta att jag tagit mig dit helt på egen hand och "var e du egentligen"? det visade sig att han var på library (alltså eng å sve här på bloggen de kommande månaderna med tanke på att det enda jag pratar under dagarna är engelska), en timma senare dök han upp. eeei sorry. tur att jag hade sysselsättning och sällskap av han-som-jag-inte-kan-stava-namnet-på. Det här är kenya, säg alltid att ni ska ses 1h innan du kommer dit, då kommer de troligtvis 30 min sent ändå. lol. nåja, när han väl var på platts kom vi igång och en bra bit på vägen med duetten som ska vara på scenen om 3 veckor. alltså jaja. men det är klart att det går. vi klarar allt å så.
 
nu behöver min lilla och trötta kropp sin sömn. Usiku njema, lala salama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0