#fuck up beats

koreo.koreo.koreo. sedan när var min inspiration som nu. överflöde. idéer. kretivitet. skapande. jag vill ba göra hela tiden. göra nytt, utveckla och dela med mig. lite rädd. rädd över att den dagen jag lämnar detta land som ger mig inspo dör den. den där gnistan. den är där nu och jag vill inte börja jaga den igen. det gjorde jag en gång. räddningen var att välja en annan väg. en väg som kan visa mig det där lilla extra. och här hittade jag det. nu ska jag leva med det. dansa med det. och utvecklas.
 
mot ett gäng timmar av repetition.
 
varje dag längtar jag. längtar tills jag har fötterna placerade i dansstudion.

Kommentarer
Postat av: claris from gothenburg!

så himla fint att läsa sara! önskar dig allt gott. vill att du berättar allt sen. <3<3<3<3<3

2012-12-14 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0