#pineapple

ba för att inte svära har ja lärt mig ett annat ord, pineapple. Thnx. ajja, svordomar är fula ändå. anledningen till mitt ord pineapple är att jag tänkte skriva någonting i stil med "faaan vad trött jag är". dansdansdans hela dagen. börja 12 på en skola. kom hem strax efter 9pm. korta pauser, transporter, käk och bäck to wörk i nästa studio. avslutade allt med middag på nån liten restaurang och efter det en sen jazzklass. kände mig duktigast i världen när vi skulle dra till sista dansstudion och repa duett, tro det eller ej, men, mina damer och herrar, det vad jag Mzungun som visade vägen. jomenjavisst. dagen kunde inte bli mycket bättre ändå. jäjäjä. nu ska ja hänga me kudden. Herrååw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0