#copenhagen

ja nu var man då här. i köpenhamn. en fantastiskt mysig storstad. bor på ett råmysigt hostel väldigt centralt vid namn Copenhagen Down Town. REKOMENDERAS! väldigt bekvämt och lättsamt. lätt värt! har suttit på en orientalisk veg.restaurang hela kvällen med Clara innan vi gick och satte oss i loungen på hostlet. RÅMYSIGT. att få träffa Clara igen efter så lång tid var verkligen fint och betydelsefullt. väldigt fint och väldigt betydelsefullt. vi har haft så mycket att prata om och så mycket att skratta åt. Clara har nu krypit till sängs för att möta ännu en dag på den moderne dansskole i copenhagen där hon nu är på praktik. jag själv har suttit kvar här i loungen och spanat på godbitar. och tro mig, det finns många. näärååå, jag har faktiskt gjort sånadär viktiga tråkiga saker inför resan. blablabla. lol. och sedan pratat med min kirunakock. efter ett väldigt dyrt samtal från Tobias känner man sig lite fattigare ekonomiskt men otroligt mycket rikare på vilja, mod och kärlek inför den kommande resan och tiden jag kommer att spendera nere i Kenya.
 
TRO MIG, jag är fan redo nu. nu dyker jag med huvudet före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0