#hej från kenya


 
på altanen. med pastasallad och sol. har det som fint. men oj så nervans jag är. imorgon har jag mitt första möte med Kevin, Director på Bethezer Dance Music & Drama. Vi ska diskutera vilka klasser jag ska ta, hur kvalificerad jag är, vilken nivå jag ligger på, motivation osvosv. jag vill ju ba va bäst. vill ju ba göra allt. vill ju ba dansa. saknar det så att det gör ont i hela kroppen min.
 
idag har jag gjort nå roligt, hängde med Adelina till grönsaksmarknaden. ojoj så mycket färsk frukt, för att inte tala om hur billigt det var. traskade iväg lite på egen hand. Adelina får det inte till ett lika bra pris om jag står där bredvid som en fisk, "Mzungu med penki". ajabaja. väg själv möttes jag istället av "madam, what do you want today?" "fresh fruits madam, really cheap" "hey beatutiful, how are you?" osvosvosv...... söta. hade inte en krona på mig som tur var, annars hade jag inte kunnat låta bli att köpa av de nyplockade frukterna. "ser det ut som att jag har penki på mig eller? och nä jag vill inte följa med dig hem" nä, så vågade jag ju inte säga.
ett kenyanskt nummer och en billig måbbe äger jag nu också. fint. ring mig inte, det blir dyrt! hihih.
 
har det fint i alla fall. trotts att jag har lite hemlängtan efter en vecka på resande fot. lol.
styrketräning med sebban nu. jag ska bli starkast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0