#je suis à paris

å ba så ni vet... "je suis à paris" betyder "jag är i paris". och det är jag ju faktiskt.

och det är riktigt fett. vi har det väldigt fint. idag mina damer och herrar har vi gjort lite smott och gott. började dagen med en sjukt stökig men billig secondhandbutik. jag och maja åkte sedan vidare på picninc nedanför Sacre Ceur, kikade på en sjukt skickling fotbolls-"trickare(?)" och gick även in i den ståtliga kyrkan. men alltsåå, faktiskt, helt craazzyy hur duktig skubben som då stod på en pelare på kanske 1,5m² och trixade som en galning. med en FOTBOLLSJÄVEL. (dansaren i mig: "han måste ha varit dansare") publicerar film så småning om. hursomhaver...sedan traskade vi igenom ännu lite second hand innan vi begav oss till muséet Centre Pompidou.  Rånice modernt muséum, och ooj så trevligt vi hade det. efter allt stojjande var inte våra fötter till så mycket mer hjälp än att färda oss hem till läggan. så en cirrepåse och några metro senare var vi hemma. tackålov nivet.
 
nu ska jag slagga på riktigt. skojar inte på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0