#på platts och känner efter...

lite av varje. ja. vad ska man säga? landade 07.00 (kenyatid) och fattade inte att det var verklighet. bad chauffören nypa mig, "nyp mig Ephantus, jag tror jag drömmer" sa ja. men det var verkligen verklighet. kollade ut genom bilrutan och inbillade mig att jag såg en film. men klev ut genom bildörren och stod där på riktigt. på marken i Kenya. kommer hem till huset (slottet??) och möts av fantastiska Adelina och Mukuri som jobbar i och utanför huset. FRULLEEE! jehhoo. oj vad jag har saknat hennes frukost. lyxan. sedan en lunch med moster i centrum, verkligen saknat. hänka Ephantus (chauffören) och hämta upp kussarna på International School Of Kenya. nyfikna tokar som vanligt. och OERHÖRT begåvade. stolta jag. avslutade hela den fina dagen med en fantastisk middag. nu sitter jag här i mitt rum (sal?) på min feta säng och fattar inte hur fan jag hamnade här.
 
ååh justja, glömde jag säga att jag packar upp sommarkläder från min resväska??
jajjemuuus. för det är ju faktiskt fett mycket sommar här. rågöttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0