#tack gieron

tackar och bockar för tre fantastiska dagar i Kiruna (gieron, därav rubriken). Har hälsat på Tobias och hans sambo Christian(hihi) rålit. käkat fantastisk go mat av min fina kock. traskat runt i vinterlandet och lattjat. fikat och även gjort ÄNNU ett hål i örat. vart ska detta sluta? i näsan kanske? pussats osv. Ja ni vet.

Efter ett otroligt plågsamt farväl sitter jag nu på tåget mot LÅ. ''ses om 4mån''. Oohneijj. det är sjuukkt jåbbit.

Nu väntar två intensiva pack- och farväldagar i LÅ och Pite innan min resa söderut börjar klockan 06.00 på fredag. weehoo. Trippen är lite omplanerad, sä istället för skåne och malmö drar jag förbi götet och sedan över till köpenhamn. det blir nog en fin tripp det me, träffa fantastiska vänner som jag annars inte hade hunnit träffa. dock feeett tråk att inte hinna träffa skånefolket. miljontals tankar till er!!

Hur som helst... Mina hjärnceller är nog påväg att ta sig en kort semester nu så dessa visa ord som jag annars kommer på är för tillfället ur funktion. Vi tar ett enkelt ord här istl; Heerrrååå ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0